!! AVLYST !! GRUNNKURS HVERDAGSLYDIGHET

Kursplass: Monserud, Rakkestad hundeklubb.
Kurset vil ha en varighet på 6 samlinger.
Tirsdag og Torsdag fra 20.08 – 05.09.
Kl.10.00-12.00.

Max 6 ekvipasjer på dette kurset.

Kursinformasjon:
Kurset passer for dem som har gått på valpekurs, og / eller at hunden er over 6 mnd.
Vi legger vekt på at det skal være et godt samarbeid mellom hund og fører, og at man skal lykkes sammen gjennom lek i de forskjellige øvelsene. Som eier vil du kunne bli mer bevisst på det som er rett trening for din hund. Dette er noen av øvelsene dere vil trene på underveis i kurset

– Kontakt og konsentrasjon
– Sitt-Bli
– Fellesdekk
– Innkalling
– Passering av hund, jogger bil etc
– Ro-trening
– Stopptrening

Det vil bli tilpasset individuelt underveis i kurset i de forskjellige øvelsene.

Utstyr:
Langline, leiebånd, vanlig halsbånd og to like leker. Gjerne en leke som har stor betydning for hunden.

Instruktør:
Anne-Lise Storkjørren har drevet aktivt med hund i ca 30 år, og er godkjent instruktør gjennom NKK trinn 1 utdannelsen. Hun har tidligere konkurrert i LP 3 og er i dag aktiv med blodspor, nosework og lydighetstrening med sin jaktgolden Brage. Hun holder også valpekurs, innkallingskurs og bronsjemerkekurs.

Påmelding og betaling:
Sendt følgende info til e-post til a-storkj@online.no
– Type kurs.
– Deltagers navn.
– Rase, alder og kjønn på hunden.
– Adresse.

Kurset betales til kontonummer 1050.19.16698 med navn og kurs.
Påmeldingsfrist: 8.August
Betalingsfrist: Fortløpende etter påmelding og senest 1 uke før kursstart.
Pris: Kr 1300 for medlemmer i RAHK Kr 1700 for andre.

Påmelding er økonomisk bindende, og kursavgiften refunderes kun ved gyldig veterinærattest/legeattest og dersom Rakkestad hundeklubb må avlyse.